Jednoduché cviky pro posílení sebevědomí a optimismu

18.07.2018

"Veselý člověk je mistrem své duše." William Shakespeare


Hluboké dýchání

Kdykoliv si vzpomenete - zhluboka se nadechněte a vydechněte! Začínáme jednoduše, ale ruku na srdce - kolikrát za den se zhluboka nadechnete? Kolikrát za den si uvědomíte své držení těla a rovná záda, která právě umožňují kvalitní dýchání? Dech je život, a proto dýchejme!


Jízda na kole a smích

Lehněte si na záda a zvedněte nohy do výšky a začněte pohyb nohama jako když jedete na kole. A do toho hlasitě vydávejte slabiky "cha cha chi chi cho cho". A pak jeďte po zpátku a říkejte "cho cho chi chi cha cha". Radujte se za jízdy!


King kong

Každé ráno a každý večer se pobušte pěstmi po hrudníku. Je to cvik, kterému se říká "King kong" a silně působí nejen na vaše sebevědomí, vědomí naší hodnoty, ale také na krásu, protože aktivuje brzlík, který je prý spojený s mládnutím!


Rozpřáhněte paže

Cvičení pro každý večer nebo ráno:

Každé ráno a každý večer před zrcadlem v koupelně roztáhněte paže a řekněte buď na hlas nebo v duchu: "Jsem připraven/á přijímat dary vesmíru".... A zkuste do toho dát ten pocit, že si dary vesmíru přijímat zasloužíte! Mějte se rád/a!


ANO a vděčnost

Cvičení před usnutím:

Toto cvičení zkoušejte provádět těsně před spaním. S nádechem si řekněte vždycky nějakou záležitost, věc, člověka, za kterého nebo za co jste vděční a s výdechem jednoduché a procítěné "ANO"...


Obejmutí sama sebe

Cvičení pro každý večer a každé ráno:

Když vstanete, první co udělejte je, že obejmete sama sebe. Obkružte paže kolem hrudníku a "pochovejte" sama sebe. A to samé před spaním! Potvrzujete si tak svoji hodnotu a že si zasloužíte lásku a splněné sny!

A ještě další inspirace v krátkém videu: